Fodboldskole 2024

F&E Fodboldskole i Seest 2024

Skal du med til sommerens helt store fodboldoplevelse i klubben i 2024?

Seest Boldklub kan igen i år byde velkommen til fodboldskole, og årets samarbejdspartner er, som sidste år, Fodbold & Event.

Sæt derfor kryds i kalenderen i uge 32, fra mandag 5. august til fredag 9. august.

KØB BILLET! - og vær opmærksom på, at vi de seneste tre år har haft helt udsolgt!

Fodboldskolen afholdes for drenge og piger fra U6 (årgang 2017) til U14 (årgang 2009). En uge fyldt med masser af fodbold, nye venskaber og mindeværdige fodboldoplevelser. Vi udfordre dig teknisk, taktisk, fysisk og mentalt gennem øvelser som er tilpasset efter dit niveau og alder.

På fodboldskolen kan du se frem til at få oplevelser, der styrker dine fodboldfærdigheder, personlig udvikling og mærke fællesskabet.

Du får oven i dette også denne fodboldskolepakke:
- Fuld tøjpakke som består af speciel edition F&E fodboldskole t-shirt, shorts & strømper fra Craft Sportswear.
- Fodboldskole drikkedunk og kvalitets fodboldstøvlepose
- Voucher fra Sport24
- Børnebillet til Fyns Sommerland
- Select TALENTO-fodboldskolebold
- Sjov og udfordrende fodboldtræning
- Sunde forfriskninger alle dage og afslutningssnack på den sidste dag.

Og vigtigst af alt, en oplevelse som du sent vil glemme med venner og fodbold.

Læs mere om fodboldskolen og sikre din billet her

KØB BILLET!

Der vil blive lavet et hold for CP/parasportsspillere som kan deltage uanset alder. Vi havde kæmpe succes med det i 2023 og glæder os derfor over at kunne lave tilbuddet igen.